Alla inlägg den 15 september 2008

Av Mukka - 15 september 2008 20:00

Ja, för det är väl så det kallas när man gör allt möjligt så här innan förlossning.

Idag har jag hunnit vara till mvc, bädda rent i våra sängar, putsat alla fönster & byta gardiner och betsat köpmandisken i vardagsrummet + alla tvättmaskiner som jag kört & tagit reda på. Så nu sitter jag här med värkande fotleder & rygg, men känner mig rätt nöjd med dagen.


Det gick bra på mvc idag, förutom att jag höll på att svimma när det inte lät som hon skulle hitta några hjärtljud. Det var inte så farligt, det var nog bara jag som tyckte att det tog lång tid & hade nerverna utan på, för hjärtljuden fanns där och låg på 140.

Däremot var mitt blodvärde inte så bra, det hade sjunkit till 97 och jag som normalt ligger runt 135. Nå, det blir nog bra, nu är det ju bara ca en vecka kvar.


Margit är här med Albin ikväll, dom kom hem från dagis runt kl 16 och har sedan tränat & busat.


Gossen mår bra och är på ett strålande humör.

Just nu ligger han på soffan och får medicin han är ny badad & har fått massage.

Han ser ut att må väldans gott!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards