Alla inlägg den 29 april 2008

Av Mukka - 29 april 2008 19:42

Jag har ju glömt att berätta om det nya som hänt hemma hos oss.

Vi har fått en VATTENSKADA i taket på lilla toaletten!!! Tänk att det alltid måste vara något.


Dessutom har snickarna som varit här och fixat den förra vattenskadan inte fått betalt från Folksam än. Dom hade skickat den första räkningen i november, sedan en eller två påminnelser + att dom ringt. Dessutom har Mats ringt några gånger för att få dom att betala, men inget har hänt. Så nu har VI fått räkningen och om den inte är betald om 10 dagar går det till Inkasso... är det rätt att Folksam sätter OSS i den sitsen...?! Kanske dax att byta försäkrings bolag!!? Mats hade ringt och pratat med Folksam idag igen, & imorgon ska JAG ringa. Och jag kan säga att nu är fru Mukka väldigt irriterad, så om dom inte betalar denna veckan så vet jag inte vad jag gör.

Av Mukka - 29 april 2008 17:46

Jaha, så var det dax för lilleman att bli sjuk igen.

När han och pappa klev upp för att åka till dagis, känner Mats att Albin är så varm och tar en temp. 40,1 grader, det blir till att vara hemma idag och imorgon, sedan är Mats och Albin lediga 1 maj.


Albin har fortfarande feber 38,5grader, men är lite piggare så han orkar gå lite i gåstolen.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards