Alla inlägg den 17 april 2008

Av Mukka - 17 april 2008 21:42

Så här fint inpackat blev Albins huvud på måndag morgon.

Det var inte så kul att vara instängda i "Big brother rummet" men det gick över förväntan. Jag tror att Albin var den som var mest tålmodig, mama & pappa tyckte att det var PEST!



Det var tur att vi tagit med Albins käraste leksaker så vi hade något att roa sonen med.











Sedan kom ju helikoptern, och det var sååå ROLIGT!


















Albin var ganska less på att inte få ta av sig "mössan,"  mamma och pappa brukar ju säga att det är ok att ta av den när man är inne & nu fick man inte det :-(









På onsdag morgon sa mamma och pappa att "mössan" snart skulle få tas bort, så då kämpade jag allt vad jag kunnde. Resultatet blev detta, sedan såg dom vad jag höll på med :-/



Såhär många sladdar hade killen på huvudet.

Det var ju tur att dom lindat dem fast med gasbindan, annars hade kablarna inte suttit kvar många sekunder.



Som ett fågelbo.









Det var en glad kille som fick komma till sin gåstol på onsdag fm. Jag vill lova att det var full rulle som gällde (tror jag det efter att ha legat i sängen sedan måndag fm).

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards