Alla inlägg den 17 februari 2008

Av Mukka - 17 februari 2008 19:15

Lite piggare är han vår lilla sjukling.

Magsjukan stannade av på fm, och han har fått behålla allt vi har sondat (coka cola, vatten och näringsdryck).


Han har även varit uppe i sin gåstol och spatserat lite.

Nu ligger han och tar igen sig framför TV;n.


Peppar, peppar så har mor & far klarat sig (än så länge) från magsjukan, men visst känns det lite oroligt i magen.

Vi håller tummarna att det inte blir värre än så.

Av Mukka - 17 februari 2008 11:50

Nu förstår jag varför sonen inte ville ha något i matväg igår.

Han har fått MAGSJUKA :-(   Vi hade precis planerat att ta en promenad i det vackra vädret och kanske åka lite bob & madrass. Vi skulle bara vila lite först, eftersom Albin verkade så trött...  Nu blir det istället en inne dag framför TV;n med skidåkning (vilket pappan tycks vara rätt nöjd med).

Hoppas att vi inte smittat ner farmor & farfar som vi var till igår.


Tänkte att jag skulle skynda mig ut på iaf en liten promenad och få lite frisk luft, innan jag åker på magsjuka (ja, jag misstänker att vi kommer att åka dit både jag och maken).


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards