Alla inlägg den 7 februari 2008

Av Mukka - 7 februari 2008 18:24

Albin åt ganska bra till lunch och han sken upp som en sol när jag frågade om han ville till dagis imorgon.

Så, så får det bli!


Har varit lite orolig hela veckan att killen inte ska piggna till, vi har verkligen sett fram emot denna marknads helg utan barn.

Det låter kanske lite makabert, att det bara är därför jag vill att han ska bli pigg. Så är det naturligtvis inte, men ni förstår kanske hur jag menar (iaf ni som vill förstå, det finns förståss alltid undantag).

Av Mukka - 7 februari 2008 10:27

Idag är Albin rätt pigg. Verkar vara lite rastlös, han tycker nog att mamma ska hoppa, leka och roa honom.


Tänkte avvakta till efter lunch och se hur han mår, om han orkar åka till dagis imorgon (fick han själv bestämma tror jag att han hade varit där för länge sedan).


Hörde att Ludwig har fått magsjuka, usch och fy.

Krya på dig!


Hoppas att alla dagis killarna är frisk till måndag när dom ska åka på musik terapi hos Nilsgustaf.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards