Alla inlägg under november 2008

Av Mukka - 4 november 2008 16:20

Albin hade en en bra födelsedag igår, med besök & paket.


Eftersom Albin inte får äta tårta, så blev det inte det för någon annan heller.

Det blev after eight kladdkaka & hallon/rabarber paj i stället.


Efter dagis idag åkte vår 5-åring till korttisd, för att busa några dagar.



Prinsen var pigg & glad på morgonen, mamma fick (tog) en massa pussar så att jag kan klara mig till på fredag när han kommer hem.



Idag skickar vi Grattis hälsningar till kompisen Mirja som fyller 5år.


Nu ska Alva & jag strax hämta pappan för att sedan åka till Micke & Jeanette.

Jeanette fyllde får förra vecka så henne grattar vi i efterskott.

Av Mukka - 3 november 2008 16:50

Idag fyller vår coola kille 5år.

Många och långa grattis kramar ger vi till honom idag.


Så här tuff var han strax innan han åkte till dagis med taxin.







När vi kom hem i em så hade vi paket öppning.


Och som vanligt när Albin får pressenter så är papperet roligast, för det kan man leka titt ut med :-)


Idag tror jag att vi hade hittat ganska bra pressenter.







Den ena var tuggvänlig och den andra spelade.


Nu väntar vi på att mormor & Skurre och farmor & farfar ska komma på fika.


Albin vill skicka en stor Grattis kram till polaren Lukas som oxå fyller år idag!

Av Mukka - 2 november 2008 19:48

Idag har Albin blivit firad hela dagen, trots att det inte är dagen D förrän i morgon.


Fia & Leif åkte hem mitt på dagen.

Albin & Margit har varit på en långpromenad, och Alva & jag har bakat för morgondagen.


Ikväll kom gammel moster Carina & Kjell på besök...

När Carina spelade så visste Albin inte om han skulle skratta eller gråta, han såg helt chockad ut :-)

Dom Hade med sig en "farlig" pressent åt Albin, en mjuk hund som höll på att äta upp Alva.


Nu är gossen ny badad och redo för födelsedag imorgon.

Av Mukka - 1 november 2008 22:54

Barnen har sovit som små änglar inatt, kan det beror på Fias snarkningar...?


Alva ser ut som en prickig korv i ansiktet. Hon har fått hormon plitor fulla ansiktet.


Fia, Alva & jag har varit på mässan en stund och sedan åkte vi till Ronjas grav för att tända ljus.






Fia & & jag har varit till graven ikväll igen, det var så fint med alla ljus & marschaller. Det kan inte vara många gravar som inte har ett ljus tänt idag. För att inte tala om minneslunden, där var det så VACKERT!


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards