Alla inlägg den 25 oktober 2013

Av Mukka - 25 oktober 2013 21:25

Ja, jag vet inte, men jag tycker att veckorna mest består av måndagar & fredagar.
Förra helgen var det after work m Din Förlämgda Arm på fredag. Sedan på lördag var vi till Ronja & tände ljus och till storheden (där gick det några timmar) & sen var det middag & kväll.
På söndag hade vi en lugn förmiddag m mys & fika. Vi gick ut till lekparken & sedan gick vi till Alvas kompis, Alva C, där ville även junior stanna så pappan & Albin fick gå hem själva.
Måndag fm var maken & jag på föreläsning på sjukhuset, mycket intressant.
Tisdag brukar vara gympa dag för Oskar & Alva, men i tisdags var det föräldramöte på dagis. Så då kom mormor & Roger för att vara med de små.
På onsdagen hämtade jag Alva tidigare, för hon skulle på 5-års kontroll. Där fick hon sista polio vaccinet & efter syntest blev det remiss till ögon i Sunderbyn.
Torsdag hade Alva feber (antagligen efter vaccinet, trots att BVC sköterska sa att ingen reaktion var att vänta). Så det blev en mysdag hemma.
Idag fredag har vi haft fullrulle, vi har bl.a kört bort skräp, bakat (chokladbollar & blåbärskaka), handlat & ätit lunch. Sen lämnade vi pappan på DFA med Albin och åkte hem & förberedde middag innan vi hämtade lillebror.
Det blev en tidig kväll för alla barn och misstänker att det i te blir allt för sent för mamman & pappan i huset heller.
Trevlig helg önskar jag er alla!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards