Alla inlägg den 5 oktober 2012

Av Mukka - 5 oktober 2012 20:12

Så var det fredag igen, veckorna rullar på och som vanligt hinner man inte riktigt med.
I tisdags var det min tur att få vara med Albin på Din Förlängda Arm efter skolan. Både Albin & jag var rätt trötta, så när Albin lekt av sig en stund i gåstolen, satte vi oss & mös i soffan, & fnissade åt Ludde som skrattade så han nästan kiknade.
Sen åkte vi och hämtade pappan från jobbet & småsyskonen från dagis.
Onsdag skickade jag Albin till skolan, förde dom mindre till dagis och åkte in till stan för en date m Lena.
Sedan var det bara att åka till Korttids för att lämna Albins saker, han ska nämligen vara där till på tisdag nästa vecka.
På kvällen åkte var jag bjuden på middag hos Marlene tillsammans med dom övriga TSP tjejerna. Tack så mycket för god mat & en kväll m många skratt.
Torsdag hade maken & jag en vilodag, när barnen var lämnade på dagis gick vi hem & sov. Efter lunch på stan åkte vi till Din Förlängda Arm som bjöd på kaffe & kanelbullar. Tackar tackar!!
Idag fredag blev det en tur till mässan på arcus. Hittade en mössa åt Alva & två par handskar åt Oskar. Själv köpte jag mig ett par gympadojor & en fotriktig sula. Och dom var jag ju naturligtvis tvungen att testa när vi kom hem, regnet till trots.
Nu sover vilddjuren, maken är på besöksrunda och jag sitter i soffan & myser.
Trevlig fredagskväll på er alla!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards