Alla inlägg under juli 2012

Av Mukka - 22 juli 2012 10:47

Av Mukka - 22 juli 2012 10:38

Igår var det så dax för släktträff (det var på Mats pappas sida). Vädret var på sitt bättre humör & bjöd på sol.Barnen lekte tillsammans & hade så roligt.När vi kom tillbaka till stugan så var det slagna hjältar som vi stoppade om i sängarna.Oskar vaknade dock efter en stund, men med en torr blöja, välling i magen & lite "plockande" i mammas hår somnade han om igeng.Tusen TACK alla berörda, för en trevlig dag/kväll!

Av Mukka - 20 juli 2012 09:25

Albin kom sig ner i poolen i onsdags, och kul var det.

Av Mukka - 20 juli 2012 09:16

Igår lämnade vi prinsen på Korttids och sedan fortsatte vi att packa.

Idag gjorde vi en tidig uppstigning, kokade kaffe, klädde oss & bar ut sovande barn till bilen.
Och klockan 05.00 var vi på väg.
Alva tyckte att det var mycket spännande att åka iväg & inte ens vara påklädd.
Strax innan Umeå stannade vi för att ära frukost, och nu rullar vi på.
Tur att vi har en bra chaufför, för skulle jag köra, kom vi då inte fram den här veckan (jag blir så trött i bilen).
Snart är vi i alla fall i Örnsköldsvik.
Godmorgon!

Av Mukka - 18 juli 2012 09:29

Albin tittar på när småsyskonen badar. Han funderar nog på om det kan vara något att bada i en sådan liten pool, skulle man testa....

Av Mukka - 18 juli 2012 07:44

I går fick vi hem Alva. Barnen ville bada i poolen, så jag spolade upp lite vatten. Efter en stund var lillebror less, så han torkade & kläddes på. Medan jag hämtade telefonen inne så hoppade han i vattnet igen (med kläder).
Så då hoppade Alva oxå i en stund till, jag vände så ryggen till en liten stund och undertiden kastar junior i alla torra kläder i poolen.
Då åker dom upp & medan jag vrider ur & hänger upp dom blöta kläderna, smiter ungen iväg...
Och vart hittar jag honom då, jo högst uppe på vindstrappan. Den som jag knappt vågar gå nedför själv, och så ska jag bära ner honom....
Senas åkte dom in och dörrar & grindar låstes.

Av Mukka - 17 juli 2012 11:52

Äntligen har bloggplatsen gjort så även jag kan blogga från mobilen ?
Så nu mina vänner ska jag bli bättre på att uppdatera bloggen ?
Det har hänt en hel del här i sommar. Just idag lyser silen & det är sommar ute ?
Alva har varit på kollo hos mormor & moster Roger i husvagnen i Överkalix, fast hon kommer hem i em.
Pojkarna mina kan faktiskt vara go med varandra iblan ?

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards