Alla inlägg den 1 december 2011

Av Mukka - 1 december 2011 13:18

Idag är det dagen då vi (Alva & jag) ska flyga till Göteborg  

Alva (ja jag oxå förståss) har längtat sedan vi bestämde oss för att åka dit. Alva ser framemot att få flyga, vi ska dessutom mellanlanda i Stockholm så det blir fyra flygturer...

  I morse hade inte Alva tid att se klart på tv:n och när jag ropade på henne att det var lucköppning, så svarade hon bara att -"jag måste ju packa"

Sedan kom hon m väskan och sa att -"jag sätter den i hallen"

I väskan hade hon packat ner en docka, en väska som man bär dockan i, en nappflaska (till dockan), några böcker & en tutte till sig själv.


Nu har jag oxå packat och försökar att mysa lite mellan varven med junior. Har faktiskt lite ångest över att jag ska lämna honom i flera dagar.

Visst är det jobbigt att lämna Albin oxå, men han är jag ju mer van att lämna några dagar. Det har jag ju gjort så länge nu, men varken Alva eller Oskar har jag lämnat så länge, eller rättare sagt så har jag väl knappt lämnat dem överhuvudtaget.

Ja, ja jag vet ju att han/dom kommer att ha det bra, dom ska ju vara med sin pappa.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards