Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av Mukka - 8 oktober 2010 23:20

   Vi var och vägde Oskar igår torsdag och han hade gått upp i vikt, nu har han tom kommit över de magiska 3000g strecket   vågen visade på 3100g så nu kan vi andas ut. Killen verkar äta det han behver.

   Iaf så har Albin fått vara hemma från skolan hela veckan, han har haft en del jobbiga nätter, men idag fredag har han varit rätt piggelin. Visserligen lite hosta kvar, men den hoppas vi oxå ska ge sig snart.

   Alva har varit på dagis hela veckan och har varit så glad över det, fast när jag skulle fota henne på morgonen så tog hon på sig sin buttra min.


Oskar & jag har däremot fortfarande hosta och igår torsdag åkte jag dit på ögoninflammationen   Trodde att jag klarat mig nu när de övriga haft & blivit av med den, håller bara tummarna att inte lillebror ska åka på det.


Ikväll har maken varit (och är fortfarande) på "pappa träff" m Anders (Ludwigs pappa). Det skulle visst bli bastu m öl, basket & sedan middag & jag misstänker att det blir någon öl då oxå.

Moster Ellen är kvar här och har varit en stor tillgång, hur ska vi klara oss utan henne nu när hon åker hem till pappa igen imorgon?   

Vi får helt enkelt åka efter henne.... Albin åker till korttids på måndag, så då tänkte vi andra åka till morfar, så moster E slipper oss inte i första taget   


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards