Alla inlägg den 14 juli 2009

Av Mukka - 14 juli 2009 20:08

På fm idag åkte morfar hem eftersom moster Ellen har anlännt till Jokkmokk, och snart kommer hon hit :-)


I kväll har vi varit och lämnat prinsen på korttids, och som vanligt känns det jättejobbigt att lämna honom.

Fast han hade fullt upp med att förfölja Stefan när vi åkte, så det var bara en snabb puss och sedan ville han bli av med oss.


Vi han iaf gosa lite med Ludwig, som oxå är där på semester.


Mitt på dagen idag lämnade Alva & jag grabbarna hemm och åkte till udden för att träffa Lena, Mirja & Emil.

Mirja som är en klok liten 5-åring frågade sin mamma (som satt och pratade med Alva) "-Varför pratar du så konstigt mamma"? Och ja, det var svårt att svara på för både hennes mamma & mig :-) Varför gör man det?


Nu ska vi ta och slänga oss på soffan en stund, sedan ska jag packa en väska för imorgon åker vi till Piteå & bor på hotell med Anders & Matilda (Anders & Mats skulle visst sova i ett rum med Alva, ;-) så Matilda & jag får sovmorgon, bra va?!)

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards