Alla inlägg den 4 oktober 2009

Av Mukka - 4 oktober 2009 18:45

I går åkte vi till Piteå för att strosa, fika & kanske handla lite.

Vi träffade delar av Piteå klanen + P-Fia & P-Leif där, så det blev lunch tillsammans (grabbarna på ett ställe & brudarna på ett annat). Sedan gick Mats, Alva & jag för att titta i affärer, det blev 3 par jeans & två tröjor åt mig.

Efter det stängde affärerna så vi åkte hem. Farmor & farfar kom runt 18-tiden för att vara med lilla prinsessan medan maken & jag var ut och åt bröllops middag (vi hade bröllops dag den 24/9).

Det var så skönt att sitte ner i lugn & ro och äta & dricka gott.

   Idag har vi inte gjort många knop, mest bara tagit det lugnt och myst. Jag har kört mormor & Roger till Kallax för vidare transport med flyget till Rhodos. En dag som denna, när det är ruggit & blåsigt ute skulle det inte vara helt fel att få åka till ett varmare ställe.

På em har vi ialla fall varit ute en stund och klippt ner blommorna och gjort vinter i rabatterna. Så nu kan lika gärna snön få komma hit oxå.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards