Alla inlägg den 4 december 2007

Av Mukka - 4 december 2007 09:51

Det var trevligt att ha så många gäster hemma igår kväll. Albin tyckte nog att det var lite trist. Han somnade i farmors knä, för att sedan få välling & medicin och lägga sig. Morfar var inte heller särskilt intresserad av kläderna, så han lade pussel på datan.

Det fanns så många fina kläder som jag ville ha till Albin. Tur att jag har snäll svärmor, för hon köpte en hel del av det som jag önskade mig åt sonen. Så nu längtar jag till jul!

Hon köpte bl.a den här fina volvo tröjan.

Morfar njöt, och lade den på pappa Mats kudde, så när han skulle lägga sig och fick se den "morrade" han och ropade till morfar  "-den var ful... :-)"  Skulle tro att även farfar tycker att det är en fin tröja (morfar & farfar har båda volvo 740).


Albin har sovit med morfar i två nätter, det har varit väldigt skönt för Mats & mig. Tack pappa!!! Nu har han precis kört Mats till jobbet, och sedan skulle han handla & åka hem.


Idag vill vi ocå säga grattis till min barndoms kompis Lena som fyller 35år idag. Hoppas att du får en bra dag. GRATTIS!!!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards