Alla inlägg den 28 oktober 2007

Av Mukka - 28 oktober 2007 19:21

Idag sa vi hej då till morfar och åkte hemmåt runt 12 tiden. Bil resan gick lika bra hem idag som den gick i fredags när vi åkte upp.

När vi kom hem blev det en dusch och middag. Det märks att vi har ställt tillbaka klockan idag. Albin var tvungen att ta sig en tuppplur extra innan det var dax att   åka till korttids.                                                   
                                                                                             
   



Idag var det väldigt jobbigt för mamma att lämna sin lilla prins. Kanske för att det har varit en bra helg. Albin har varit på ett strålande humör och han har sovit (törs jag skriva det) bra. Jag vet att han har det bra där han är, men en del dagar känner jag mig som världens sämsta mamma när jag lämnar honom. Så är det bara!

                                                  
                       

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards